Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:38:16+01:00
-2xy iloczyn liczb -2, x, y

y³ sześcian liczby y

a/5 iloraz

a² + b² suma kwadratów a i b

(a-b)² kwadrat różnicy liczby a i b

(a+b) * (x-y) iloczyn

√4a pierwiastek z iloczynu liczb 4 przez a
2010-03-15T19:41:24+01:00
5ac x 2b^ = 10ab^c

4c x (-3ab^) = -12ab^c

7xy x 2(-x)y^ = -14x^y^^

3a @2 x [email protected] = [email protected]

^ - potęga 2
^^- potęga 3
^^^- potęga 4
@- pierwiastek