Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:42:01+01:00
8x-32= 8(x-4)
4x²y+20xy= 4xy(y+5)
48a-120t-60=12(4a-10t-5)
45k²m-36km²+9km=9km(5k-4m+1)
2,5p²-5p+2=2,5p(p-2)+2
-77x²-66x+22=-11(7x²-6x+2)
25t³-15t²+10t-50=5t²(5t-3)+10(t-5)
0,3x²+0,6x-0,9=0,3(x²+2x-3)
2 5 2
2010-03-15T19:43:29+01:00
A) 8 (x-4)
b) 4 xy (x+5)
c) 12 (4a-10t-5)
d) 9km (5k-4m+1)
e) 2 (1,25p²-2,5+1)
f) 11 (-7x²-6x+2)
g) 5 (5t³- 3t² +2t-10)
h) 0,3 (x²+2x-3)
2 5 2