Wybierz jeden ze zwyczajów Świąt Wielkanocnych pielęgnowany w twoim domu i napisz jaki on ma związek ze zmartwychstaniem Jezusa. Np. święcenie pokarmu, baranka, nawiedzanie grobów, wspólny posiłek, śmigus dyngus, odwiedzanie siebie nawzajem.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:51:58+01:00
Odwiedzanie siebie nawzajem- w mojej rodzinie to zwyczaj wykorzystywany każdego roku. Ze zmartwychwstaniem Jezusa ma to taki związek, iż Jezus odwiedzał innych i przy tym uzdrawiał.
3 2 3
2010-03-15T20:23:38+01:00
Śniadanie z rodziną - Jezus spędzał posiłki w gronie apostołów
7 3 7
2010-03-15T21:08:21+01:00
Napewno jest to swięcenie pokarmu które ma zostac spozyte podczas śniadania Wielkanocnego.
3 1 3