Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T19:38:53+01:00
Leciałam statkiem kosmicznym.Wylądowałam na dziwnej planecie.Wyszłam i zaczęłam sie rozglądać.Nagle spotkałam jednego z tubylców.Zapytałam go na jakiej planecie jestem.Okazało się że jestem na planecie ZIEMIA.Spodobało mi się.Będe przyjeżdżać tu częsćiej
prosze o NAAAAJ
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T19:39:31+01:00
Leciałam statkiem kosmicznym po chwili wylądowałam na innej planecie .Okazało się ,że wylądowałam na marsie .Byly tam dziwne stworzenia przypominające trochę ośmiornie .Odczuwałam przerażenie , dumę , zdziwienie i zaskoczenie .MAM NADZIEJĘ ZE POMOGŁAM . PROSZĘ O NAJ!