Odpowiedzi

2009-10-25T19:27:55+01:00
Obowiązki w wypadku pożaru lub innego zagrożenia


NALEŻY
odłączyć spod napięcia urządzenia elektryczne, wyłączyć instalacje wentylacyjne, transportowe i grzewcze,

Wodą nie wolno gasić:
1. Substancji, które pod wpływem wody wytwarzają ciepło i gazy palne (sód, karbid, potas),
2. Płynów łatwopalnych lżejszych od wody (nafta, benzyna, olej opałowy),
3. Instalacji i urządzeń elektryczne pod napięciem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T19:32:22+01:00
Zasady gaszenia odzieży-należy gasić ją kocem gaśniczym i szczelnie otulić tą odzież,tak aby nie dochodził do niej tleni,który uniemozliwiłby zduszenie ognia.
Zasady gaszenia monitora komputerowego-należy użyć proszków gaśniczych,ponieważ woda lub piana gaśnicza mogą spowodować,że monitor się uszkodzi.