Co jedzą i piją najczęściej Julia i Jan na śniadanie, a co nie chętnie? Napisz po niemiecku.

Julia
chętnie: brötchen, käse, kakao, obst
nie chętnie: würstchen, tee, honig

Jan
chętnie: joghurt, müsli, limo, banane
nie chętnie: vollkornbrot, marmelade, milch

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:41:48+01:00
Julia isst gerne brötchen, käse, kakao, obst
und nicht so gern würstchen, tee, honig

Jan isst gerne joghurt, müsli, limo, banane
und nciht gerne vollkornbrot, marmelade, milch
1 5 1
2010-03-15T19:43:17+01:00
Chętnie to gern więc
Julia gern essen ...(wyrazy)
julia nicht gern essen ...

Jan gern essen...
Jan nicht gern essen...