Odpowiedzi

2010-03-15T19:45:38+01:00
1. np: Nie wyrywaj kartek z mojego pamiętnika
2. Pisz starannie
3. Za wpisanie można dostać jakąś pamiątkę .....
1 5 1
2010-03-15T19:47:02+01:00
Proszę grzecznie się wpisywać,
lecz karteczek nie wyrywać,
bo karteczki się gniewają,
gdy je dzieci wyrywają.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:47:02+01:00
Chodzi ci o taki w którym pisze ktoś inny ci wierszyki??

1. Pisać starannie.
2. Nie wyrywać kartek.
3.Oddawaj po 3 dniach.

a na pierwszej kartce napisz:
Proszę ładnie się wpisywać, lecz karteczek nie wyrywać bo karteczki się gniewają gdy je dzieci wyrywają.

a jeśli chodzi ci o jakieś zad. dom i pamiętnik taki swój to nie wiem..
3 4 3