Bardzo proste zadanie z niemca ;] :)
Potrzebne na jutro :)
więc prosze o szybka odpowiedz :)
Na poczatek 11 pkt.
++++ daje najlepsze :)
z góry dziaaa ,<3




Wpisz odpowiedni zaimek pytający w miejsce kropek .



1) ......... steht dein Auto ? Vor dem Haus ?
2) ......... stellst du die Blumen ?
3) ......... befindet sich das Cafe ? An der Ecke ?
4) ......... setzt du dich ?
5) .......... hangt ihr das Portrat ? Uber das Sofa ?
6) .......... sitzen deine Freunde ?
7) ......... liegt dein rucksack ? In der kuche ?
8) ......... hangen die poster ?
9) .......... geht Otto abends ? In den Kurs ?
10) .......... stellt ihr den Schrank ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:46:38+01:00
Wo, wohin, wo, wohin, wo,wo,wo,wo,wohin,wohin
5 4 5
  • ak69
  • Początkujący
2010-03-15T19:47:46+01:00
Dziwne...
we wszystkie pytania należy wstawic " WO" tzn gdzie.
3 1 3