Odpowiedzi

2010-03-15T19:50:47+01:00
1. sa zbyt długie
2. sa nudne( gdy to czytałam zasypiałam)
3. pisane sa nie zrozumiałym jezykiem
4. jest wiele watków
5. akcja utworu jest bardzo długa
6. jest bardzo wielu bohaterów- zaczynaja sie mi mylic kto jest kim itp.
7. pokazuje nienawiść Niemców do polakow, konflikty narodowe
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:53:13+01:00
1. Powieść ta nie trzyma się realiów historycznych (jest mocno upatetyczniona)
2. Bohaterowie powieści są prostolinijni. Od początku wiadomo kto jest dobry, kto zły.
3. Powieść wyraża nienawiść rasową: Krzyżak=Niemiec=zły
4. Bohaterowie preferują rozwiązania siłowe, zamiast dyplomatycznych - nie jest to dobry przykład.
5. Da się zauważyć iż dobrzy bohaterowie są silni i piękni, natomiast źli, czy choćby ci występujący przeciwko głównym - wprost przeciwnie (uwypukla się ich wady fizyczne)
1 5 1