Odpowiedzi

2010-03-15T19:49:51+01:00
-Napisał wreście?
-Nie, ale lada dzień to uczyni- powiedziała uśmiechając się
-jesteś pewna?
-tak napewno
-a jak nie?
-napewno napisze
-ale kiedy?
-napewno dzisiaj
-a to dobrze
-ale jesteś/aś pewna?
-tak
-on cie ciągle kocha
-ja też go kocham
-Dobra pogadamy puzniej cześć
-cześć
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:49:59+01:00
-Tak. On bardzo mnie kocha. Nadal... jestem tego pewna.
-Ale bardzo go zraniłaś.
-Tak wiem i nigdy sobie tego nie wybacze...
1 5 1