Odpowiedzi

2010-03-15T19:50:11+01:00
2,4 x (1,125 : 0,75 + 1,5 :6 ) - 4,8 : 1,6 = 1,2
2010-03-15T19:53:01+01:00
2,4 x (1,125 : 0,75 + 1,5 :6 ) - 4,8:1,6 =2,4*(1,5+0,25)-3=2,4*1,75-3=4,2-3=1,2

licze na maxa
PS:
robiłąm zgodnie z kolejnoścuia działam nawias mnożenie dzielenie dodawanie odejmowanie=)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:59:08+01:00
2,4 x (1,125 : 0,75 + 1,5 : 6 ) - 4,8: 1,6 =
2,4 x( 1,5 + 0,25) - 4,8 : 1,6=
2,4 x 1,75 - 3= 1,2
;)