1.Oblicz:
b) (-13)-15=?
(-13)-(-15)=?
13-15=?
13-(-15)=?
c) 3,75-4=?
3,75-(-4)=?
(-3,75)-4=?
(-3,75)-(-4)=?
2.Oblicz:
(-66)-44=?
45-54=?
(-9)-(-64)=?
(-111)-333=?
89-(-211)=?
(-7,5)-(2,5)=?
3.Uzupełnij:
a) 6-...=9
(-4)-...=1
b) (-7)-...=(-10)
0-...=7
c) ...-(-6)=(-9)
...-(-4)=0
4.Oblicz:
e) (-5,75)+4 i 2/3-2 i 1/4-(-3 i 1/3)=?
5.Spośród liczb: (-2) (-1,25) 3/4 4,5 6 i 1/2 wybierz trzy i wpisz zgodnie z podpisami.
..... + ..... = .....
dod. uje. dod.

..... + ..... = .....
uje. dod. uje.

..... - ..... = .....
dod. dod. uje.

..... - ..... = .....
uje. uje. dod.

Bardzo proszę o szybciutkie odpowiedzi. Pierwsza osoba, która odpowie na wszystkie zadania dostaje naj oraz maksymalną ilość gwiazdek na profil. Odpowiedzi typu: "wow", "weź się do roboty", "nie wiem" lub coś podobnego zagłaszam jako błędną i jako spam. ;-D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:05:45+01:00
(-13)-15=-28
(-13)-(-15)=2
13-15=-2
13-(-15)=28
3,75-4=-0,25
3,75-(-4)=7,75
(-3,75)-4=-7,75
(-3,75)-(-4)=0,25

(-66)-44=-110
45-54=-9
(-9)-(-64)=55
(-111)-333=-444
89-(-211)=300
(-7,5)-(2,5)=-10

a) 6-(-3)=9
(-4)-(-5)=1
b) (-7)-3=(-10)
0-(-7)=7
c) -15-(-6)=(-9)
-4-(-4)=0

(-5,75)+4 i 2/3-2 i 1/4-(-3 i 1/3)=-5 i 1/4 + 4 i 2/3 - 2 i 1/4 + 3 i 1/3 = -7 i 1/2 + 8 = 1/2

(-2) (-1,25) 3/4 4,5 6 i 1/2

6,5 + (-2) = 4,5
dod. uje. dod.

-2 + 3/4 = -1,25
uje. dod. uje.

4,5 - 6,5 = -2
dod. dod. uje.

-1,25 - (-2) = 3/4
uje. uje. dod.
3 2 3
2010-03-15T20:14:08+01:00
1. b) (-13)-15= -28
(-13)-(-15)= -13+15=2
13-15= -2
13-(-15)= 13+15=28
c) 3,75-4= -0,25
3,75-(-4)=3,75+4=7,75
(-3,75)-4= -7,75
(-3,75)-(-4)= -3,75+4= 0,25
2. (-66)-44= - 110
45-54= -9
(-9)-(-64)=-9+64= 55
(-111)-333= -444
89-(-211)=89+211=300
(-7,5)-(2,5)= -10
3. a) 6-(-3)=9
(-4)-(-5)=1
b) (-7)-3=(-10)
0-(-7)=7
c) (-15)-(-6)=(-9)
(-4)-(-4)=0
4. e) (-5,75)+4 i 2/3-2 i 1/4-(-3 i 1/3)=(- 5 i 3/4)+4 i 2/3- 2 -1/4+3 i 1/3=
=(-5 i 9/12)+4 i 8/12-2 i 3/12+3 i 4/12= -3 i 4/12+3 i 4/12=0
5. 5.Spośród liczb: (-2) (-1,25) 3/4 4,5 6 i 1/2 wybierz trzy i wpisz zgodnie z podpisami.
4,5 + (-2) = 2,5
dod. uje. dod.

(-2) + 3/4 = -1,25
uje. dod. uje.

4,5 - 6 1/2 = -2
dod. dod. uje.

(-2) -(-1,25) = 3/4
uje. uje. dod.

1 5 1