Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:55:27+01:00
Serdecznie zapraszam państwa Kowalskich do gospodarstwa agroturystycznego, które znajduje się w Cerkiewniku przy ulicy Polnej 10. Miejsce jest wymarzone na odpoczynek, dużo miejsca, leśne polanki i ścieżki - idealne na spacery i wycieczki. Gwarantuję 10 % zniżki za wynajem pokoi, śniadania do godziny 10, atrakcyjne wyposażenia apartamentów i wycieczki z przewodnikiem. Mam nadzieję, że przybędziecie państwo w ustalonym terminie 20 lipca 2010 roku. Pozdrawiam Kasia ... ;)


Mam nadzieję, że pomogłam ;)
2010-03-15T19:55:49+01:00
Zaproszenie
Zpraszam wszystkich , którzy chcą spędzic wakacje w agroturystycznym gospoarstwie. Niezapomniane atrakcje. Mleko prosto od krowy, świeże powietrze. Możesz także na kajakach. Przyjedź do nas . Napewno nie pożałujesz.
2010-03-15T19:57:06+01:00
ZAPROSZENIE!!!
Serdecznie chcemy zaprosić państwa do spędzenia wakacji w agroturystycznym gospodarstwie. Zapewniamy państwu wiele różnych atrakcji takich jak:
- jazda konna
- karmienie zwierząt
Zapewniamy wspaniały wypoczynek.