Odpowiedzi

2010-03-15T19:54:50+01:00
Natychmiast opróżnić żółądek.
Pić ciepławą wodę z solą i spowodować wymioty.
Natychmiast zapewnić pomoc lekarza
Zabezpieczyć resztki pozostałe z czyszczenia grzybów, resztki jedzenia i wymiocin: pozwoli to na precyzyjną diagnozę.
Wszystkie osoby, które jadły to samo danie, powinny natychmiast poddać się kontroli lekarskiej, nawet jeśli nie odczuwają żadnych dolegliwości.
63 4 63
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:55:59+01:00
Jak najszybciej trzeba udać sie do lekarza.Lekarz musi podjąc odpowiednią diagnozę.Objawy to biegunka,pocenie sie,wymioty,dreszcze itd
37 2 37