Odpowiedzi

2010-03-15T19:56:20+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam odjazdową Baśkę na moje urodziny 15 które odbędą się dn.17.3.2010r o godzinie 17. W moim domu.
Specjalnie na nie upiekłam najlepsze ciastka!
Musisz przyjść! Będzie Super.
Kaśka
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:01:58+01:00
Warszawa, 25 styczeń 09r
ZAPROSZENIE
Z ogromną przyjemnością zapraszam was na podwieczorek, który odbędzie się w sobotę (tj.29 styczeń) w moim domu. Na podwieczorku obejrzymy film, porozmawiamy o przyszłości i zjemy ciastka upieczone przeze mnie. Mam nadzieję, że będą wam smakowały.
Zosia
2 3 2