Które z zdań jest zdaniem bezpodmiotowym.
1.pierwsze biuro podrozy zalozone w angli w 1841r.
2. za iinauguracje ruchu turystycznego uznaje sie wycieczke z 1845 roku do licerpoolu i polnocnej walii.
3. w reklamowym folderze pisano: Pociag wyruszy z leicester o godzinie piatej rano w poniedzialek, 4 sierpnia.
4. jesli uczestiny wycieczki nie chca sie rozczarowac, musza sie, niestety, obudzic o swicie.

Prosze to pilne.. z gory dziekuje :)

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T19:53:46+01:00
2010-03-15T19:53:50+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:55:02+01:00