Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T19:33:52+01:00
Korzystać z tego, co dał nam Bóg, ale jednocześnie rozwijać. Panować nad zwierzętami i przyrodą, by służyły nam jak najlepiej. Poza tym trzeba odpowiedzialnie wykorzystywać dobra Ziemi, dbać o nie, by mogły z nich korzystać także następne pokolenia.
2 3 2
2009-10-25T19:53:12+01:00
Być najważniejszą osobą na ziemi.
Dla Pana wszyscy są posluszni, ale w zamian Pan jest dobry i opiekuje się wszystkim czym może, np. zwierzętami.
Stara się aby kazdy czlowiek na ziemi miał raj a nie piekło.

Mam nadzieje że pomogłam .! ;)
Trzymam kciuki .! :) papa
2009-10-25T20:26:13+01:00