Odpowiedzi

2010-03-15T19:57:04+01:00
1000 zł - 100 %
x zł - 85%


x=(1000*85) : 100 = 850

Odp.Po obniżce telewizor kosztuje 850 złotych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:57:28+01:00
Kosztował 1000 zł
1000-(1000*15%)=1000-(1000*0,15)=1000-150=850 zł
Odp.
Po obniżce telewizor kosztował 850 zł
pozdrawiam:)
2010-03-15T20:01:49+01:00
1000zł=100%
x =85%


1000-(1000*15%)=1000-(1000*0,15)=1000-150=850


odp.Teraz telewizor kosztuje 850zł