Odpowiedzi

2010-03-15T19:57:59+01:00
Uważam że stwierdzenie iż u nastolatek istnieje uczucie miłości cierpiącej jest słuszne. niewątpliwie jest to prawda gdyż młoda dziewczyna niejeden raz zakochuje się w starszym przystojnym chłopaku który ma samochud pieniądze. jednak samo zakochanie w jedną stronę strasznie boli i dziewczyna niestety cierpi z powodu nieodwzajemnionego uczucia.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:01:14+01:00
Według mnie współczesne nastolatki znają uczucie miłości cierpiącej. Uważam tak, gdyż w obecnych czasach ludzie zaczynają nie zdawać sobie sprawy z tego, co to tak na prawdę jest miłość. Wydaje im się często to, że to tylko takie "zwykłe" i "banalne" uczucie". Często lekceważymy to uczucie, a nie powinniśmy, ponieważ nie będziemy potrafili bez niego żyć. Nastolatki potrzebują wsparcie i właśnie miłości od drugiej osoby, ale często tego nie dostają.


:))
4 2 4