Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:58:55+01:00
W dniu 19 marca br. odbędzie się egzamin pisemny z matematyki, następnego dnia egzamin ustny z języka rosyjskiego, a 21 marca - pisemny i ustny z religii. Proszę o oddawanie podań w sekretariacie szkoły do dnia 16 marca. Chętni proszeni są o podpisywanie odpowiednich list z każdego przedmiotu.


Mam nadzieję, że pomogłam ;)
2 5 2
2010-03-15T19:59:09+01:00
Ogłoszenie!

Dnia 24.11.2010 w naszej szkole odbędzie się w stołówce szkolnej egzamin uczniów klas trzecich z języka rosyjskiego, matematyki i religii. Wszystkich uczniów tych klas serdecznie zapraszamy.


Dyrektor


Liczę na naj ;-)