Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T19:33:02+01:00
PODOBIEŃSTWA: style.
RÓŻNICE: w starożytnym teatrze nie było mikrofonów, maski dawały udźwięcznienie, teatry budowano na zboczach, grali tylko mężczyźni
1 1 1
2009-10-25T19:39:42+01:00
Mała podpowiedz. Tez to mialam za prace dmowa i na takim pasku z boku jest tytul ,, budowa teatru". I tam masz wszystko opisane. Teraz musisz tylko ulozyc z tego logiczna wypowiedz. :)