Witajcie. ! za rozwiązanie tego zadania proponuję aż 20 punktów!!!!!
Prosze o Wasze odpowiedzi na takie pytania:
1.Czy sztuka twoim zdaniem jest niezbędna w życiu człowieka?
2. Co ci daje kontakt ze sztuką?

Da ścisłości wiem jak to napisać jednak zalezy mi na dobrej ocenie i chciałabym wyczerpać temat doszczętnie
POMÓŻCIEEE!!!!!!.
kocham was. ;* dzieki za wszystko.

3

Odpowiedzi

2010-03-15T20:01:51+01:00
1.Sztuka jest niezbędna w życiu człowieka, ponieważ dzięki niej człowiek się rozwija, przebywa wśród ludzi od których można się dużo rozwinąć, ale przede wszystkim uczestniczyć w rozwoju kultury...
2.Rozwijamy się, poznajemy nowych ludzi (no i to co napisałam powyżej).
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:02:45+01:00
1. Tak, moim zdaniem sztuka jest potrzebna w życiu człowieka ze względu na to, że jest to jeden ze sposobów wyrażania swoich emocji, poprzez malowanie, śpiewanie, tworzenie muzyki itp. Niektórzy ludzie są nieśmiali, lub po prostu łatwiej wyrazić im swój image poprzez sztukę.

2.Kontakt ze sztuką jest praktycznie wszędzie . Otacza nas z każdej strony. Wystrój klasy, obrazy, muzyka, którą słyszymy na co dzień w radiu. To jest m.in. sztuka. Nawet włosy w nieładzie koleżanki, to rodzaj sztuki , lub może właśnie poprzez to chce wyrazić jej wewnętrzne emocje, to co czuje. Każdy ma swój styl, czyli tworzy sztukę wokół siebie.



Mam nadzieję, że się podoba. Proszę o najj :* Pozdraawiam :)
5 4 5
2010-03-15T20:06:29+01:00
1.Moim zdaniem sztuka jest niezbędna w życiu niemal każdego czlowieka, poonieważ dzięki sztuce dowiadujemy się także wielu interesujących i pouczających faktów.


2.Kontakt ze sztuką daje mi np.zwiedzanie muzeum ,galeriisztuki i wielu innych interesujących miejsc.
1 5 1