Odpowiedzi

2010-03-15T20:03:52+01:00
Plusy:
Dostęp do ośrodków naukowo-badawczych
-łatwiej jest zdobyć pracę
-większa ilość sklepów (umożliwia większy wybór towarów)
-


Minusy:
-hałas
-dzielnice nędzy
-zanieczyszczone powietrze
-korki uliczne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:04:03+01:00
+ :
- ŁATWOŚĆ KOMUNIKACYJNA
- MNIEJSZE BEZROBOCIE
- LEPSZE WARUNKI ( SZKOLNICTWO, SKLEPY )
- ŁATWOŚĆ W ZNALEZIENIU MIESZKANIA


- :
- problemy ze znalezieniem pracy zgodnej z kwalifikacjami
- wzrost cen działek budowlanych
- zniszczenie środowiska ( pyły, gazy, ścieki, śmieci)
- choroby cywilizacyjne ( stres, choroby układu krążenia)

licze na naj :)

2010-03-15T20:04:19+01:00
+duża ilość marketów
+łatwiej znalezc prace
+wszystko znajduje sie w pobliżu
+większa ilość znajomych
-duży hałas
-zanieczyszczenie powietrza
-natrętni ludzie
-długie kolejki w danych miejscach np.markety