Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:06:45+01:00
Za granicą przybrani ojcowie molestują swoje dzieci.Mama naprzykład wychodzi do pracy,a ojciec w tym czasie ma chwile żeby sie odprężyć czyli zgwałcić swoje dziecko. Oczywiście gdy mama wróci z pracy i dziecko mówi co się stało mama mu nie wierzy wtedy dziecko jest bezbronne.Przykro mi jest takich dzieci to smutne że ojcowie tak traktują swoje dzieci. NIe tylko ojcowie mogą być też to matki ale to żadziej.
1 5 1
2010-03-15T20:10:00+01:00
Matka będąca alkocholiczką wyżywała się na własnym dziecku bijąc je.Pijany ojciec pobił swoje dziecko ,ponieważ nie wykonało jego polecenia co skonczylo sie pobytem dziecka w szpitalu .