Odpowiedzi

2010-03-15T20:07:35+01:00
Do stworzenia człowieka nie byliśmy Bogu potrzebni, on stworzył nas z jakiejś tam materii, za to aby nas zbawić, Bóg potrzebuje naszej woli, my musimy tego pragnąć. Bóg nie może nas zbawić bez naszej woli oraz jeśli nie będziemy go do tego czynu przekonywać, może nas za to potępić, jeśli nie pójdziemy drogą wyznaczoną przez niego.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:11:31+01:00
Według mnie słowa świętego Augusta oznaczają, że zbawienie zależy od nas samych. Życie jest w naszych rękach i jeśli chcemy dostąpić zbawienia, musimy przestrzegać 10 przykazań i innych chrześcijańskich reguł. Bóg nas stworzył, jednak to od nas zależy, jak tym darowanym życiem pokierujemy, czy wybierzemy drogę ku zbawieniu, czy zło. Musimy się starać, aby osiągnąć zbawienie.