Odpowiedzi

2010-03-15T20:19:55+01:00
Jak chodzi po płytkach to zimno w nogi nie jest :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:23:06+01:00
Bardzo istotne jest obuwie w zawodzie fryzjera dlatego ze zawod ten wymaga pracy w pozycjach wymuszonych (stanie, chodzenie, pochylanie sie). Pracujac w obuwiu na plaskiej podeszwie pracownik nie jest narazony na czeste bole kregoslupa rowniez konczyny dolne sa zabezpieczone przed wystapieniem takich chorob jak zylaki czy zatory zylne.