Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:15:40+01:00
Odnieść zwycięstwo to jest uczucie nie do opisania.Po prostu człowiek jest tak zaskoczony,że ciężko mu coś powiedzieć np: gdy startujesz w jakimś konkursie na cały świat i zajmujesz miejsce 1 z 3 to jest niesamowite przeżycie mimo to widzi ciebie cały świat.Ludzie są zadowoleni z siebie ,samo to , że się dostałeś ty jeden na milion ludzi to już jest naprawdę bardzo wiele i trzeba się cieszyć z tego co się ma.
2010-03-15T20:17:47+01:00
Odnieść zwyciestwo to piękne uczucie. Z
wyciestwo odniesc mozna w wielu dyscyplinach; sportowych, naukowych czy tez w kwestii swoich zainteresowan hobby.
Gdy zamierzony sukces zostanie juz osiagniety człowiek czuje sie ważny, dowartościowany. Wie ze sa wokoło niego ludzie dla których jest bohaterem, uczucia te pozostaja czesto na długo. Taka osoba chwalona jest przez rodzine, przyjaciół jesli natmoiast sukces odniesiony został w jakiejs konkretnej instytucji np; w szkole dostaje sie uznanie u nauczycieli, uczniow, pracowników szkoły. To jeszcze nie koniec radosci ze zwycistwa. Często (prawie zawsze) za wygrana w konkretnej dziedzinie otrzymuje sie nagrody. Upominki te sa różne uwarunkowane do rodzaju konkursu od nagrod drobnych bo bardzo wartościowe a czesto nawet bony pieniężne. Podsumowując; odniesienie zwyciestwa to bardzo ciekawe uczucie, kazdy kto go doswiadczy jest szczesliwy :)

mam nadzieje ze pomoglam licze na naj!