Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:11:52+01:00
1.0.289kg
2.180/25= 7.2h
3.V= h*Pp
Pp=13.5cm*1.8=24.3cm/2
24.3*19=461.7cm/3
Pc= 2*Pp +4*Pb
Pp = 24.3+24.3= 48.6cm/2
Pb1- 1.8cm*19cm *2= 68.4 cm/2
Pb2 - 19cm*13.5*2=513cm/2
48.6cm+68.4cm+513cm=630 cm/2
Powierzchnia całkowita wynois 630 cm kwadr.
Objętość wynois 461.7cm szesć.
4 Potrzeba nam stron 1200*184=220800
a na jednym arkuszu mamy 8 stron czy
2010-03-15T20:14:04+01:00
Obliczenia:
1200*184/8=27600
odp.|Na wydruk 1200 takichb książek potrzeba 27600 arkuszów wydawniczych