Odpowiedzi

2010-03-15T20:12:02+01:00
Uczymy się co Pan Bóg cierpiał
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T20:12:26+01:00
STACJA XIV — Jezus złożony do grobu

Trzeba wciąż umierać i wciąż zmartwychwstawać. Trzeba, żeby w tobie wciąż umierało zło, a zmartwychwstawało dobro, choć tyle razy pokonane, zdeptane, zabite. Żeby umierało wszystko, co w tobie podłe, małe, głupie, a wstawało to, co proste, czyste, święte. Żebyś się wstydził swojego prostactwa, tchórzostwa, głupoty i zatęsknił za tym, co zachwyca, co jest piękne i co jest prawdziwą mądrością.
91 4 91
2010-03-15T20:13:52+01:00
STACJA XIV — Jezus złożony do grobu

Jezus zostałzłożony do grobu. Módlmy się nad nim wrz z Matką. Trzeba wciąż umierać i wciąż zmartwychwstawać. Trzeba, żeby w tobie wciąż umierało zło, a zmartwychwstawało dobro, choć tyle razy pokonane, zdeptane, zabite. Żeby umierało wszystko, co w tobie podłe, małe, głupie, a wstawało to, co proste, czyste, święte. Żebyś się wstydził swojego prostactwa, tchórzostwa, głupoty i zatęsknił za tym, co zachwyca, co jest piękne i co jest prawdziwą mądrością.

Panie, pozwól nam się Tobą zachwycić i Ciebie naprawdę pokochać!


Plosem///;-)Powodzenia
13 3 13