Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T19:43:25+01:00
8 atomów węgla - C₈H₁₆
12 atomów węgla - C₁₂H₂₄
30 atomów węgla - C₃₀H₆₀
16 atomów węgla - C₁₆H₃₂
14 atomów wodoru - C₇H₁₄
22 atomy wodoru - C₁₁H₂₂
30 atomów wodoru - C₁₅H₃₀
16 atomów wodoru - C₈H₁₆
2009-10-25T19:44:02+01:00
C8H16
C12H24
C30H60
C16H32
C7H14
C11H22
C15H30
C8H16

Wszystkie liczby maja byc oczywiscie napisane w indeksie dolnym ;D
2009-10-25T19:45:58+01:00
8 atomów węgla= C8H16
12 atomów węgla= C12H24
30 atomów węgla= C30 H60
16 atomów węgla= C16 H 32
14 atomów wodoru= C7 H14
22 atomy wodoru=C11 H22
30 atomów wodoru=C15 H30
16 atomów wodoru = C8 H16

oSTATNIO SIĘ TEGO UCZYAŁM I JEST DOBRZE, BO WZÓR JEST Cn H 2xn