Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:18:31+01:00
Cechą świata przedstawionego (do którego zaliczają się min.: czas i miejsce akcji, bohaterowie) utworu jest fikcja literacka, czyli to, że przedstawieni bohaterowie, zdarzenia itp naprawdę nie istnieją (nie istnieli), są wyobrażeniem autora.
3 2 3
2010-03-15T20:21:44+01:00
To znaczy że wlasciwości świata przedstawionego czyli np czas , miejsce wydarzeń , bohaterowie, są fikcją literacką czyli są wymyslone przez autora .