Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T20:16:23+01:00
Chciałbym zapoznać się z bohaterami ponieważ byli to odważni chłopcy oraz uczciwi .
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:22:07+01:00
Chcialabym sie zaprzyjaznic z Zenkiem bohaterem ksiazki "ten Obcy", ponieważ jest godzien podziwu i zaufania. Jest wzorem dla mnie i innych. Jest szczery i odważny. Ratuje innych w potrzebie i pomaga innym. Podziwiam go i uważam, że byl by moim najlepszym przyjacielem.
3 3 3