Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:19:10+01:00
Pole sześcianu - a²
Pole prostopadłościanu - a×b×h


100% - 150
150% - x
150× 150 ÷100 = 225
1 5 1
2010-03-15T20:22:49+01:00
Pole powierzchni sześcianu obliczymy : pole jednej sciany (a * a) i potem to razy 6 czyli (a*a)*6

pole powierzchni prostopadłościanu obliczymy licząc pole podstaw (2 * a * c ) pole przedniej i tylniej ściany (2 * a * b ) i pole powierzchni ścian bocznych czyli (2 * b * c ) razem : (a*c+a*b+b*c)*2

150%*150=1,5*150=225
2 3 2