Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T19:43:44+01:00
Biblia, Pismo Święte- zbiór ksiąg, spisanych pierwotnie po hebrajsku, aramejsku i grecku, uznawanych przez żydów i chrześcijan za natchnione przez Boga. Biblia i poszczególne jej części posiadają odmienne znaczenie religijne dla różnych wyznań. Na chrześcijańską Biblię składają się Stary Testament i Nowy Testament. Biblia hebrajska – Tanach obejmuje księgi Starego Testamentu. Muzułmanie uważają, iż część Biblii (np. Księgi Mojżeszowe, Psalmy) powstała w wyniku boskiego objawienia, ale jej treść została zafałszowana.

Biblia dzieli się na Stary i Nowy Testament

Naj? :)
12 4 12
  • Użytkownik Zadane
2009-10-25T19:44:43+01:00
Zbiór ksiąg pisanych w języku hebrajskim aramejskim i greckim.Biblię uznają żydzi i chrześcijanie.Składa się z Nowego i Starego testamentu
10 3 10