Odpowiedzi

2010-03-15T20:18:59+01:00
Zamrażamy, konserwujemy, układamy w specjalnych skrzynkach np. jabłka, kopcujemy ( że w ziemi).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:35:18+01:00
Żywotnosc produktów zwiekszamy poprzez dodawanie do nich: Barwników, Konserwantów chemicznych, Przeciwutleniaczy, Regulatorów kwasowości, Zagęstników, Emulgatorów, Substancji wzmacniających smak i zapach, substancji słodzących

mysle ze pomoglam
licze na naj