Odpowiedzi

2009-10-25T19:43:54+01:00
Zadając zadanie tracisz te punkty.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T19:45:07+01:00
Hehe, musisz je wykorzystywać ;] Samo Ci nie zabiera. Chyba że, wchodzisz w inne zadania klikając na "Odpowiedz" to wtedy pobiera Ci punkty, ale po rozwiązaniu zwraca je, lecz jeśli nie rozwiążesz zadania to nie otrzymasz zwrotu
2009-10-25T20:35:46+01:00
Musisz albo zadawać zadania.
A jak nie to wchodzić w szyjeść zadania kiknąć na odpowiedź i wtedy pobiera ci pkt. za zarezerwowanie tego zadania ;)
Jak rozwiążesz to zadanie to oddadzą ci te 2pkt. ;)