Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:22:32+01:00
W dzień święty nie należy wykonywać ciężkich prac fizycznych. w takie dni należy uczęszcza we maszy świętej i przyjąć komunie świętą.
2010-03-15T20:31:37+01:00
Mój dzień święty to wielkanoc.
Obchodze go po przez pójscie do kościoła i poświęcenia pokarmów które się święci na wielkanoc.
Po poświęceniu darów idę do domu i jem po kawałku każdego pokarmu.
Ale przed spożyciem pokarmów odmawiamy wraz z rodziną modlitwę do Pana Boga, po spożyciu darów rozmawiamy z rodziną o swoich problemach i je rozwiązujemy razem i przechodzimy razem. Po krótkiej rozmowie odpoczywamy po przez czytanie wspólnie książki , na koniec idziemy na spacer wszyscy razem
do lasu i obserwójemy przyrode wokół nas, zwierzęta.Po spacerze idziemy do domu i idziemy pooglądac telewizje bądz posluchac relaksacyjnej muzyki