Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:20:49+01:00
Das Eichhörnchen wiewiórka
das Hänchen kurczak
das Pferd koń
das Schaf owca
das Schwein świnia
der Elefant słoń
der Hamster chomik
der Hund pies
der Papagei papuga
der Seebär niedźwiedź morski
die Ente kaczka
die Fliege mucha
die Giraffe żyrafa
die Katze kot
die Kuh Krowa
die Maus mysz
die Spinne pająk
die Taube gołąb
wąż die Schlange
2010-03-15T20:21:31+01:00
Der Hund
die Katze
der Papagei
das Kaninchen
der (chyba) Hamster
die Fishe
2010-03-15T20:42:29+01:00
Das Schaf owca
das Pferd koń
das Schwein świnia
das Rind wół
das Eichhörnchen wiewiórka
das Hänchen kurczak
das Pferd koń
das Schaf owca
das Schwein świnia
der Elefant słoń
der Hamster chomik
der Hund pies
der Papagei papuga
der Seebär niedźwiedź morski
die Ente kaczka
die Fliege mucha
die Giraffe żyrafa
die Katze kot
die Kuh Krowa
die Maus mysz
die Spinne pająk
die Taube gołąb
die Schlange wąż