Odpowiedzi

2010-03-15T20:26:17+01:00
20 chłopców-62,5%
x dziewczyn - 37,5 %

więcej niż 10 napewno..myślałam że będę wiedzieć jak to zrobić zadanie ;/
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:28:23+01:00
X-ilość dziewcząt

20-62,5%
x-37,5%

x=(20*0,375)/0,625
x=7,5/0,625
x=12

Dziewcząt jest 12.
2010-03-15T20:30:14+01:00
20 chlopcow - 62,5 %
x dziweczyn - 37,5%


X= (20 × 37,5) ÷ 62,5 = ( podzielisz 37,5 i 62,5 przez 0,5 )
=(20×75)÷125 = (skracasz)
=(4×3)÷1= 12

12 dziewczyn było w klasie