Odpowiedzi

2010-03-15T20:22:20+01:00
Odpychaja pewne zobowiazania np chodzenie do kosciola uczestniczenia na lekcji katechezy
2 1 2
2010-03-15T20:23:41+01:00
Do wiary przyciąga nas spowiedź.wtedy jesteśmy zjednoczeni z Jezusem Chrystusem.A odpychają nas grzechy.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:28:09+01:00
Przyciąga do wiary nas Kościół czyli wspólnota parafialna, skupiona na danym obszarze, coniedzielna Komunia Święta i uczestnictwo we Mszy Św, a także zwykłe codzienne dobre uczynki, które możemy ofiarować Bogu. Dobra spowiedź podtrzymuje w człowieku wiarę, bez tego sakramentu nikt nie jest prawdziwy,m chrześcijaninem.
Odpycha od wiary nas złowrogie działanie szatana. Pijaństwo, narkotyki alkohol to tylko nieliczne klęski tego świata. Grzech, kłamstwo, obłuda odsuwa nas od Boga, kreuje czarny charakter, rozprzestrzenia grzech i zło. Nie daj się temu zwieść!
1 2 1