Napisz dialogi
Przebywasz na kursie językowym. Po pierwszym dniu zajęć rozmawiasz z koleżanką
1. Jak powitano cię na kursie
2. Co robiliście na 1 zajęciach
3. O twoich wrażeniach dotyczących szkoły grupy, w której będziesz się uczyła

2

Odpowiedzi

2010-03-15T20:25:09+01:00
-Hej Aga!
-Elo Madzia!
-No opowiadaj jak tam Cię przywitali?
-A no cieplutko. W piątek robimy ognisko na cześć naszej przyjaźni.
-A co robiliście na tym twoim kursie?
-Najpierw opowiadaliśmy o sobie. Jakie znamy języki ale wszystko po angielsku.
-A jak czujesz się w nowej grupie?
-Super! Wszyscy są dla mnie bardzo mili. Każdy do mnie podchodzi i wypytuje. myślę, że na tym kursie będzie fajnie.
-To pa Madziu!
-Pa,pa!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:26:57+01:00
-Hi Monika
-Hi Kate
-Today, I had first lesson. It was great! The people were very friedly and kind for me.
-Cool. And how about was this lesson?
-It was about traditional food in Poland.
-It's very interesing! And what do you think about this achool after first lesson?
-I think that it's very good school. I feel that it will be great.
1 5 1