Ech , potrzebuje pomocy :( daje naj ! oto to nieszczęsne zadanie :
Uzupełnij zdania.
Tlen jest niezbędny organizmowi , ponieważ tylko on umożliwia wykorzystanie _______________________________ zawartej w _____________________________.
Bez ____________________________ nie jest możliwa żadna aktywnośc organizmu.

prosze pomóżcie . !!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:25:38+01:00
Tlen jest niezbędny organizmowi , ponieważ tylko on umożliwia wykorzystanie energi zawartej w Płucach.
Bez tlenu nie jest możliwa żadna aktywnośc organizmu
4 4 4
2010-03-15T20:33:02+01:00
Tlen jest niezbędny organizmowi , ponieważ tylko on umożliwia wykorzystanie w płucach filtracji zawartej w krwi i płucach.Bez tlenu nie jest możliwa żadna aktywnośc organizmu.