Odpowiedzi

2010-03-15T20:30:57+01:00
Współczesnym Prometeuszem można nazwać ludzi , którzy pomagają sobie i innym ludziom . Oraz biorą odpowiedzialność za swoje czyny . I się nie boją kary , mimo wszystko .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:31:38+01:00
Prometeusz sprzeciwił się greckim bogom, czy słusznie? Sądzę, że tak. Dzięki temu człowiekowi mamy ogień, światło, jednym słowem- życie. W współczesnym życiu Prometeuszem możemy nazwać człowieka, który sprzeciwia się innym dla dobra ludzkości. Takich ludzi jak ten bohater jest niewielu. Każdy z nas przynajmniej przez jeden dzień mógłby postarać się być Prometeuszem, to jest trudne, ale postarajmy się ! Myślenie nie boli!
1 1 1