Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:22:46+01:00
Zakładając że podstawą jest kwadrat....

Pp= a²
pp =4²
pp= 16
16 * 6= 96 cm²


B
PP=5√2²
pp=5√2 * 5√2
pp= 50
50 * 6 = 300 cm²

C
pp= 2√5²
pp = 2√5 *2√5
pp= 20
20 * 6 = 120cm²

D
pp= a²
a² * 6 = 6a²


licze na najlepsza odpowiedz ;))
2010-03-15T20:31:05+01:00
49cm:4=12,25
12,25+3=15,5
1/2*15,5*12,5=7,75*12,5=20,25cm2
49cm2+20,25cm2=69,25cm2
Jeśli się myle to bardzo przepraszam;))