Na niemiecki:
po raz pierwszy, wierzyć, wyprzedany, pozdrawiać,
występować, na scenie, krzyczeć,klaskać,
na polski:
dunkel, konzerthalle, konzert gehen, schreiben, feuerzeug, vor der pauze, laut, wunderkind, komponieren, ungefart, alle achtung, wunchen

2

Odpowiedzi

2010-03-15T20:26:29+01:00
Dunkel - ciemny
schreiben - pisac
komponieren - komponowac
konzert gehen - isc na koncert
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:38:16+01:00
Zum ersten Mal, zu glauben, verkauft, Hagel,
treten auf der Bühne, Schreien, Klatschen,




ciemne, sala koncertowa, koncert będzie, pisać, lżejsze, przed pauze, zgodnie z komponowania, cudownego dziecka, ungefart wszystkie poważny, potrzebne hydrauliczne