Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T19:53:00+01:00
9 atomów węgla - C₉H₁₆
12 atomów węgla - C₁₂H₂₂
7 atomów węgla - C₇H₁₂
16 atomów węgla - C₁₆H₃₀
14 atomów wodoru - C₈H₁₄
2 atomy węgla - C₂H₂
32 atomy węgla - C₃₂H₆₂
20 atomów węgla - C₂₀H₃₈
2009-10-25T19:53:24+01:00
9 atomów węgla=C₉H₁₆
12 atomów węgla=C₁₂H₂₂
7 atomów węgla=C₇H₁₂
16 atomów węgla=C₁₆H₃₀
14 atomów wodoru=C₈H₁₄
2 atomy węgla=C₂H₂
32 atomy węglaC₃₂H₆₂
20 atomów węglaC₂₀H₃₈
Prosze:))