Odpowiedzi

2010-03-15T20:31:11+01:00
1. Opływowy kształt ciała.
2. Warstwa tłuszczu pod skórą.
3. Włos/sierść/ ułożone w tył ciała (jak łuski ryb)
207 4 207
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:32:06+01:00
Jego ciało jest pokryte nieprzepuszczającym wody futrem , a palce tylnej stopy połączone są błoną pławną. Spłaszczony ogon oktyry łuskami służy w wodzie jako ster głębokościowy . Potrafi w razie niebezpieczeństwa zamknąc wszystkie otwory ciała i przebywać pod wodą do 15 minut zmieniając swoją lokalizację
82 4 82
sierść ma ułożoną jak by łuski
;)
2010-03-15T20:34:18+01:00
1. Włos/sierść/ ułożone w tył ciała (jak łuski ryb).
2. Opływowy kształt ciała.
3. Warstwa tłuszczu pod skórą.


xD ^^ ;*

Kilka słów o Bobrach ;
- Bobry potrafią przystosować środowisko do swych własnych potrzeb, ścinając drzewa.

- W okresie letnim, kiedy woda opadnie a wyloty nor wychodzą ponad powierzchnię wody, kopią nowe nory. Jeśli w dalszym ciągu woda opada, kopią następne.

- Przy budowie tamy, bobry pracują zespołowo. Jedne ścinają zębami drzewo, które spada prosto do wody, inne oddzielają gałęzie od pnia, tną na mniejsze klocki, przygotowują drewno do transportu, jeszcze inne spławiają drewno i gałęzie na miejsce budowy.

- bobry z gałęzi, i szlamu budują niskie groble.

^^
liczę na najj..xD ^^
230 4 230