Odpowiedzi

2010-03-15T20:31:44+01:00
Jo jak żem był mały to mamusia uczyła sprawiedliwości. Wyrośli my na pożądnych człowieków.
2010-03-15T20:33:13+01:00
Kiedy to sie slo ni? kiedy byly nad rzeczku i chodzilim se po łączce. To czasy se były takie. Momy dużo krów i se je pochoduje. Mój mąż to taki kartofel!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:39:24+01:00
Może z nas szydzić ,kto nie był raniony.
Lecz cicho, jakież swiatło z okna błyska ?
Widzę to wschód jest ,a ona jest słońcem.
Zejdż ,piękne słońce, zabij blask kśiężyca.
Który juz pobladł z zazdrości i gniewu.
1 1 1