Odpowiedzi

2010-03-15T20:28:29+01:00
Klęska, porażka
Walka, kłutnia sprzeczka
atak natarcie napaść
najeżdzać zakłucać
opatrzenie rzeczka
budować
zabijać likwidowac
wżiąść słób
zdecydowac, postanawiac
plemie, towarzystko ród, grupa
ziemia, kraj wieś
rzymianin
nie wiem
głośny donośny
wyrażąć głosić
paznokiec, przebijac
trucizna. truc
kierownik, menadzer
nauczyciel
pielegniarka, opiekunka
mam nadzieje ze pomogłam;)
Mam propozyszyn;) skoro masz internet to mogłaś sama wrzucicć i oszczędzić punktów;) Ale ;****
2010-03-15T20:36:45+01:00
Defeat-porażka
fight-walczyć
atak
najechać
palić
bulid- nie wiem ;/
zabić
ślub
decyzję
plamię
lądować
romans- nie muszę chyba tłumaczyć..wiadomo
soliders- nie wiem ;/
donośnym głosem
paznokcie
trucizna
pielęgniarki
Zarządzaj
nauczyciel
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:44:08+01:00
Defeat-porażka
fight-walka
attack-atak
invade-najeżdżać
burn-oparzenie
bulid- ? [jeśli miało być BUILD-budować]
kill-zabijać
marry-brać ślub
decide-decydować/decyzja
tribe-plemię
land-ziemia
romans-? [jeśli chodzilo o ROMANSE-romans, miłość]
soilders-? [jeśli chodzilo o SOLDER-lutować]
loud voice-głośny dźwięk, donośny głos
nails-paznokcie
poison-trucizna
manager-menadżer
teacher-nauczyciel
nurse-pielęgniarka
1 4 1