Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:37:44+01:00
Ja mam tak w zeszycie:
- w rolnictwie do wapnowania polw celu odkwaszania gleby
- w budownictwie jako wapno jest skladnikiem zaprawy murarskej
- w przemysle chemicznym jako srodek dezynfekujacy
- w przemysle cukierniczym przy produkcji cukru
- do zmiękczania wody


tylko niestety tyle ale pewnie sie przyda
(sprawdzone)
pozdrawiam
3 2 3
2010-03-15T20:41:17+01:00
Wodorotlenek wapnia zmieszany z piaskiem tworzy zaprawę wapienną , stosowaną w budownictwie , wapno gaszone zmieszane z wodą tworzy mleko wapienne , które służy jako środek dezynfekcyjny do bielenia wnętrz mieszkan, budynkow gospodarczych , zwalczania szkodnikow w sadownictwie
3 2 3